Výměna a vrácení zboží

Jak postupovat při reklamaci?

Dbáme na kvalitu našich výrobků a před odesláním každé objednávky zboží pečlivě zkontrolujeme, ovšem i my jsme jen lidé a může nám něco uniknout.

  • Záruka na produkty je 24 měsíců
  • Na reklamaci reagujeme do druhého dne od převzetí vadného zboží
  • Reklamaci řešíme opravou a pokud to nepůjde, tak výměnou za nový kus
  • Reklamaci se snažíme vyřešit co nejrychleji, nejdéle však do 30 dnů

Adresa pro zasílání reklamací:

RokcoRok s.r.o.
V dolině 1533/1d
101 000, Praha 10

Jediné co musíte udělat je vyplnit formulář a zaslat nám ho společně se zbožím. My se už o vše postaráme. Formulář pro účely reklamace vadného zboží naleznete ZDE!

Jak postupovat při vrácení zboží?

Nevyhovuje Vám zakoupené zboží? Netrefili jsme se Vám do vkusu? Nezoufejte zakoupené zboží nám můžete bez problémů vrátit.

  • Lhůta pro vrácení zboží je 14 dní od převzetí
  • Na Váš požadavek o vrácení reagujeme do druhého dne od převzetí vráceného zboží
  • Peníze za zakoupené zboží vrátíme nejpozději do 7 dnů na Váš bankovní účet
Prosíme pozor, u produktů, které jsou vyrobeny přímo pro Vás na míru (gravírování, ražba, atd.) není možné vrácení ani odstoupení od kupní smlouvy. Tyto výrobky jsou specifické svým vzhledem a zhotoveny přímo pro Vás. Děkujeme za pochopení.

Adresa pro zasílání reklamací:

RokcoRok s.r.o.
V dolině 1533/1d
101 000, Praha 10

Jediné co musíte udělat je vyplnit formulář a zaslat nám ho společně se zbožím. My se už o vše postaráme. Formulář pro účely odstoupení od kupní smlouvy naleznete ZDE!